viernes, 30 de enero de 2009

DÍA DA PAZ

Os pasaxeiros do Fleming colleron o tren da PAZ.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Me parecio raro lo de los vagones de papel ò.Ó

Almudena dijo...

Os vagóns eran bonitos pero fráxiles coma a paz... je,je,je

Anónimo dijo...

Quedouche moi bonito o montaxe do tren.

Estivo moi ben a idea que tiveron de formar un tren, a mín gustoume moito a idea.

Feliz día da paz.

=)

Anónimo dijo...

¡Que pena!
Olvidouseme a cámara, e con isa manera de poñer as fotos co "Pictureretail" ou algo así, non podo gardalas no meu ordenador.

A idea do tren foi moi orixinal, e como dicia Almudena, o malo era a súa fraxilidade, foi un traballo moi bonito.

As cancións:
·Juanes: el odio por amor
·John Lennon: Imagine (6º)

Foron preciosas, encantoume poder participar, e poder cantar esas cancións tan bonitas.

Na miña clase a palabra foi: Ilusión.
Unha palabra moi bonita, si señor.

¡Feliz Día Da Paz No Mundo!


~Celia~

Luz dijo...

Non vos preocupedes polas fotos. Pedídemas cando queirades.
Bonita viaxe a do noso tren.Grazas.

Anónimo dijo...

Gustoume moito a idea!!!

Moi orixinal si=)

Os vagóns dos nenos de primeiro romperon todos.
As cancións eran moi bonitas.

A palabra que lle tocou a miña clase é SINCERIDADE moi bonita.


Facedes un gran traballo.

Bicos Noelia^v^

¡VIVA A PAZ NO MUNDO!

Anónimo dijo...

non estubo nada mal o tren

Anónimo dijo...

si estivo moi ben o da miña clase rompeu un pouco a palabra era xenerosidade e a clase 5ºB.